Sidor

lördag 9 april 2011

Våra laster

Alla knarkar vi något. Jag är exempelvis beroende av Läkerol, smak Salmiak. Det ställer till det för mig när jag nu bor i England. De senaste Sverige-gästerna hade med sig åtta askar. Jag är nu på den sista och ransonerar mina mängder väl så att det ska räcka tills jag åker hem en sväng nästa vecka. En annan ganska allvarlig last jag har är: PENNOR! Jag kan aldrig få nog!


Alla färger som finns vill jag ha!


Senaste förmågan i samlingen är en vit bläckpenna. Den är fin att använda på färgat papper.


I morse hade den vita pennan premiär och resultatet blev denna lilla teckning

2 kommentarer:

  1. Du glömmer väl inte att lakritsläkerolen blir extra goda om de kombineras med granatäpplevarianten...

    SvaraRadera
  2. Oooh, Matilda! Tack för att du påminner mig. Vid denna tid för ett år sedan hade vi ett osunt högt intag av den kombon. Det va tajder det! Kram!

    SvaraRadera